Mike Tyson otworzył coffeeshop o nazwie Tyson 2.0 w Amsterdamie

Informacje

Mike Tyson otworzył coffeeshop na ulicach Amsterdamu. Tyson 2.0 to pierwszy w Europie coffeeshop, w którym można kupić wszystkie produkty ikony boksu, Mike'a Tysona. Tyson stał się przedsiębiorcą i zwolennikiem konopi indyjskich po zakończeniu kariery bokserskiej. Produkty Tyson 2.0 były dostępne w Europie tylko podczas najważniejszych wydarzeń branżowych, takich jak ICBC. Każdy, kto chce, może je teraz kupić w Amsterdamie. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.

Mike Tyson otwiera coffeeshop w Amsterdamie, Tyson 2.0

Mike Tyson, legenda boksu, wszedł do branży konopi indyjskich w 2021 roku ze swoją marką Tyson 2.0. Był już aktywistą konopi, posiadając własne uprawy i będąc ich orędownikiem. Rząd Malawi poprosił legendarnego boksera, aby został ambasadorem marihuany w 2021 roku. Miało to pomóc afrykańskiemu krajowi rozwinąć rynek konopi indyjskich i przyciągnąć zagranicznych inwestorów.

Teraz mistrz świata wagi ciężkiej ogłosił, że wejdzie na europejski rynek konopi indyjskich. Otworzył Tyson 2.0 w Amsterdamie.

Coffeeshop, zlokalizowany przy 222 Spuistraat w centrum Amsterdamu, to 110 metrów kwadratowych powierzchni, która jest całkowicie związana z identyfikacją wizualną produktów Tyson 2.0.

Prezentowana jest cała gama produktów Mika, w tym legendarne żelki konopne w kształcie nadgryzionego ucha. Nawiązuje to do słynnych ekscesów boksera, kiedy walczył z Evanderem Holyfieldem i ugryzł przeciwnika w ucho.

Amsterdam ma bogate dziedzictwo kulturowe, które uczyniło go jednym z najpopularniejszych miejsc turystycznych na świecie. Każdego roku Amsterdam odwiedza ponad 18 milionów turystów. Coffeeshop TYSON 2.0 stanowi kamień milowy w ekspansji firmy poza Amerykę Północną i na rozwijający się rynek europejski.

- powiedział Adam Wilks, CEO TYSON 2.

Cieszymy się, że możemy przenieść markę TYSON i styl życia do Amsterdamu oraz zaserwować naszym europejskim fanom wiodące w branży produkty, z których jesteśmy znani.

-dodał Wilks

Do dekoracji całej przestrzeni wykorzystano charakterystyczne dla marki kolory czerwieni i czerni. Odsłonięte ceglane ściany i jasne dębowe meble mają stworzyć zachęcającą atmosferę. W kawiarni znajdzie się salon, w którym goście będą mogli lepiej poznać markę TYSON.

W TYSON znajdzie się również bar wykonany ze szkła, zaprojektowany we współpracy z partnerem TYSON, firmą Stundenglass. Goście będą mieli również możliwość zakupu produktów Futurola, która jest marką handlową Tyson. Dostępne będą również produkty G-pen, Stundenglass i innych marek.

Mata przyznał 420, że rozpocznie terapię w Monarze, ponieważ trawka niszczy jego życie i doprowadziła go m.in....

Cannabis Spot, nowy spot z marihuaną na Śląsku otworzy się jutro 4/20. Z...